30 Temmuz 2011 Cumartesi

30.07.2011 Çalışması

        Bugün konsantre olup güzel bir çalışma yapabildim gibi.Gibi diyorum çünkü makro yine eksik kaldı sanki.Ayrıca raporlarımı saat saat yazmaktansa böyle düz yazı şeklinde yazmaya karar verdim.
        Mikroya çalışabildim ama çalışmam biraz uzun sürdü.Farksızlık eğrileri ve tüketici dengesini bitirdim.Erdal Ünsal bana biraz ağır geliyor sanırım.Bu da iktisadı nerdeyse hiç bilmememden kaynaklanıyor.4 yıllık üniversite eğitiminin bana bu konuda bir şey katmaması kötü bir durum..
        Makrodan ise tasarruf-yatırım özdeşliğine takıldım kaldım.Aslında basit bir konu ama E.Ünsal biraz zor anlatmış ve ya sonuca giderken süreci biraz uzatmış.Konuyu da atlamak istemiyorum o yüzden kaldı böyle şimdilik ama yarın atlarım.Atlıyorum ama sonucunun yorumunu yapmayı bildiğim için.Bu da tesellim olsa gerek:)
       Tarihten Osmanlı Devleti'nin kuruluş ve yükseliş dönemlerini bitirdim.Bu konuda 9 senedir sadece 1 soru çıkmış.Buna şaşırmış durumdayım.Çünkü soru çıkmayacak kadar önemsiz bir konu değil.Bir de kitabın kpss dediği kpss sadece ortaöğretim için olan mı acaba diye şüpheye düştüm.Herneyse buna da daha sonra soruların çıktısını alınca emin olurum.
       Muhasebedense alınan çekler ve bankalar hesabını bitirdim.Bugünlük de bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder