30 Temmuz 2011 Cumartesi

29.07.2011 Çalışması

    Bugün hiç çalışamayacağımı falan zannettim.Her gün saat 11 gibi oturup çalışmaya başlıyorum biliyorsunuz.Ama bugün bana nazar değdi sanırım:) İyi çalıştım bugün diyerek kendi kendime nazar değdirdim.:)
    Mikroyu çalışmaya başladım ama ne çalışma,bakıyorum bakıyorum odaklanamıyorum..Pes etmedim, evde birazcık dolaşıp tekrar oturdum ama yine olmuyor.Deneyip deneyip olmayınca biraz dinlenip makroya başlarım dedim.Dinlenme kısmı güzel tamam ama başlama kısmı bir türlü gelmiyor.Kendimi onda da biraz zorladıktan sonra başarıya ulaşamadım.Tüm günü mahvetmemek için azad ettim benliğimi:) istediğim şeyleri yaptım.
    Saat 17:00 olmuştu ve artık hevesim gelmişti.Aldım tarih kitabımı bitirdiğim 2 üniteyi de tekrar ettim. Bunu başarıyla tamamladıktan sonra muhasebeden dönen varlıklardan kasa hesabını da bitirdim.
    Kısacası şu ki bugün iktisatsız bir gün geçirdim.Ama olsun dört dersten dört fire vermektense 2 fire verdim.Zararın neresinden dönülürse kardır.Bu karı da kendime baskı yapmaktan kaçınarak yaptım ve mutluyum:)
    Herkese mutlu günler dilerim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder