27 Temmuz 2011 Çarşamba

25.07.2011 Çalışması

               Selamlar:) 
               Saat=15:02
               Saat 11:10'da mikroya başladım.Önce 1. ünite ve 2. üniteyi tekrar ettim 10 dakikalık süreçte.Sonra da 3. ünite yani arz ve talep konusuna geçtim.Bu konu kolay olduğu için erken bitirdim.
               Saat 13:30'da makroya başladım.Makroda 1. ünite tam oturmadığı için bir de iktisat okullarını tam anlamadığım için Ersan Bocutoğlu Makro İktisat kitabının 1.ünitesini okudum.Henüz bitirmedim tabi.Şimdi yemek yemeye gidiyorum çünkü.:) Bu arada küçük bir hatırlatma: Ersan Bocutoğlu'nun Makro İktisat ve Karşılaştırmalı Makro İktisat kitaplarını mutlaka edinin.Yazı dili ağır değil aynı zamanda iktisadın sıkıcılığına karşı konuları zevkli hale getirebiliyor.
              Saat 16:30 oldu.Maşallah ne uzun ara verirmişim.:)
               Saat=17:20
              Makronun 1. ünitesini Ersan Bocutoğlu'ndan bitirdim.Gerçekten çok zevkli bir kitap hiç yorulmadım.Siz de eğer iktisat okullarını anlamak istiyorsanız mutlaka bu kitabı edinmelisiniz! Şimdi ise not aldıklarımı tablolaştırıp önemli olduğu için duvarıma asmak istiyorum.Bunun uygulanıp duvara asılmış hali fotoğraflardadır.Resmin büyütülüp okunabilmesi için fotoğrafı 2 parçada çektim:

             Saat=18:33
             Mutfaktan atıştırmalık birşeyler hazırladım ve tarihe başlamak üzere hazırım:)
             Saat=20:00
             Tarihten İlk Müslüman Türk Devletleri'ni okuyorum.Dün bunun bir kısmını hatta çok az kısmını  çalışmıştım.O kısmı tekrar edip konunun devamını okudum ama çok yoruldum. Hepsi ezber ben de ezberi sevmediğim için sıkılıyorum doğal olarak. Sıkıldığım için de çabuk yoruluyorum.
             Saat=22:20 
             Muhasebenin 4. ünitesinin yarısından fazlasını not aldım.Ama not alma işlemi de beni yoruyor.Ders çalışmaya pek mecalim kalmadığı için de bugün erken bitiriyorum.


     *** Yorulmak demek kafanızın size 'Artık dur!' demesi demektir.Lütfen çalışmaya ara veriniz! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder