25 Temmuz 2011 Pazartesi

23.07.2011 Çalışması

        Saat=13:27
        Bugün kahvaltı falan derken derse biraz geç oturdum yani 11:30'da.Dün dediğim gibi iktisattan başladım çalışmaya.Mikro iktisadın 1.bölümünü çalıştım(Erdal Ünsal*temini mutlaka sağlanmalı).1 sayfa da not aldım.Aslında sıkıcı bir bölüm ama konu atlamamak önemli diye bu kısmı ihmal etmedim.
       Saat=16:47
       Makro İktisat 1.üniteyi anlayarak Parasalcılık'a geldim.Bitirmeyi planlamıştım ama kafamın artık iktisadı reddettiğini farkettim ve bıraktım.Olsun önemli olan anlamak peşimizden atlı kovalamıyor ya:) Arada yemek falan yediğim için zaman çok geçmiş gibi duruyor ama aldanmayın:)
       Kağıda yazıp duvara astıklarımı da yazayım,bunlara zamanla eklemeler yapacağım:
    * Neoklasik-Keynesyen-Neokeynesyen modellerin aşamaları, eksiklikleri;
    * Nobel İktisat Ödülü almış iktisatçıların isimleri ve ödül aldıkları yıl;
    * Dün ve bugün ne yaptığımı yazdım.Kısa kısa bunlar özet liste yani:)
      Biraz PC'ye bakıp dinlencektim ama şansıma elektrikler gitmiş:)
       Saat=19:16
       Saat 6'da tarihe başladım.Önce 1. üniteyi tekrar ettim sonra da 1.ünitede kalan kısmı not aldım.Şu an biraz yorulmuş durumdayım.Bu not alma işlemi beni fazla yoruyor galiba:)Biraz dinlendikten kafamı topladıktan sonra muhasebeye başlayacağım.Bugünkü çalışmamı şimdiye kadar beğendim.Muhasebeyi de tamamlarsam süper olacak:)
      Saat=00:!5
      Muhasebeyi de başarıyla tamamladım.Yani 4. ünitenin tamamını olmasa da çoğunu hallettim.Sözlü kısımlar biraz sıkıcıydı her zamanki gibi ama orayı da yaptım.Atlamadım(!) yani:) Sözel kısımlardan sonra çift kayıt sisteminin uygulanması diye bir kısım vardı ki sormayın.Canım çıktı o güzelim tabloları hazırlayana kadar, ama zevkliydi çok yormadı beni.Biraz yanlışlarım çıktı bu da normaldir herhalde.Uygulama bilanço,yevmiye,mizan ve yardımcı defterleri kapsıyor.Rahat 1 saatiniz gidiyor ki ben hepsini yapamadan bile 1 saatten fazla vaktimi aldı :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder