1 Ağustos 2011 Pazartesi

31.07.2011 Çalışması

     Selamlar, pazar günü olan bu günü kendime tatil ilan ederek çalışmadım. Ayrıca ramazan ayının gelmesinden dolayı yeni bir program yapmak durumundayım.Bu programa ise akşam başladım.Saat 10 buçukta çalışmaya başlayıp 2 buçukta bitirdim.Böylece uyumaya sahurdan sonra başlayıp öğlen 12'ye kadar devam edecektim..Böyle yapmamın amacı da derse oruçken daha fazla ve verimli çalışabilmek.1 ay boyunca bu programı devam ettirmeliyim.Yoksa dersten kopmak da an meselesi olabilir.
      Akşamki çalışmama gelince muhasebeden başladım ve ilk defa muhasebeye bu kadar düzgün çalışabildim.Konu olarak da bankalar hesabını,verilen çekler ve ödeme emirleri hesabını,diğer hazır değerleri bitirdim.Menkul kıymetlere de giriş yaptım.Ama bu konuda anlamadığım bir nokta var.O da işletme tahvil alımı yaptığı zaman bunu nasıl kaydettiği..Bu nokta diğer hazır değerleri çalışırken takıldı kafama.Bakalım cevabını bulabilecekmiyim.:) Biraz da Osmanlı Devleti'nde Kültür ve Uygarlık konusunu okudum.İlk günden yeterli diye düşünerek bıraktım.Bu arada gece çalışmanın ilk 1-2 saati çok verimli geçiyor,benden söylemesi;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder