28 Temmuz 2011 Perşembe

28.07.2011 Çalışması

         Saat=10:50
         Bugün uykumu aldığım için kendimi gayet sağlıklı ve ders çalışmaya hazır hissediyorum.O zaman başlayabilirim.Hemen başlayayım ki dünü telafi edebileyim.:)
         Saat=13:00
         Zeynel Dinler ve Erdal Ünsal kitaplarından yararlanarak Kardinal Fayda Teorisi'ni çalıştım.Bir önceki konudan da kotalar tam anlamadığım için Halil Seyidoğlu Uluslararası İktisat kitabından da ona baktım.Dünün de telafisini yapmak üzere şimdi makroya geçiyorum.
         Saat=15:40
         Ekonominin ölçülmesi:Hasıla ve ödemeler dengesi => Ödemeler dengesi hariç konuyu bitirdim.Ersan Bocutoğlu'ndan çalıştım.Bu kitabın Erdal Ünsal'a göre daha hafif çünkü açıklama kısımları fazla.Ama bu kitabın da Erdal Ünsal çalışılarak tamamlanması gerekiyor. Bugünkü konunun 1-2 kere tekrar edilmesi de şart, yarın yani:)
        Saat=20:20
        1 buçuk saat önce tarihten İlk Müslüman Türk Devletlerini bitirdim Burdaki önemli yerleri not aldım.Özellikle önemsiz dediğim yerlerin önemli olduğunu görünce:) Yarın da yeni konuya geçmeden tarihi baştan beri tekrar etmem lazım.Yarın tekrar günü:)
        Saat=21:48
        Muhasebe çalışmaktan biraz sıkıldım galiba okuyorum okuyorum zor anlıyorum.Varlıklar konusunda takıldım kaldım,bir türlü geçemedim bu konuyu.Yarın naparım bilmiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder