25 Temmuz 2011 Pazartesi

22.07.2011 Günü Çalışması

        Saat=10:20
       Kafamın yerine gelmesi için ağır bir dersten değil de orta halli bir dersten başlamak istiyorum.İktisat yerine muhasebeye tercih edeceğim.Dün 103 verilen çeklerden sonra muhasebeyi bırakmıştım.Bugün burdan devam edeceğim.Ama öncelikle dünün tekrarı;)
       Saat=13:16
       Eğitim setini izlemeye başladım ama bir noktadan sonra anlamamaya başladım ve kitaptan bakmaya karar verdim.Sette izlediğim konu kitapta 160'lı sayfalardaydı.Anladım ki set çok hızlı gidiyordu.Bu durumda anlamam çok normal tabii.Bu sayede kitaptan devam etmeyi tercih ettim. Muhasebe sistemi konusunu okudum.Çok uzun bir konu olduğu için hepsini bitiremedim.Kitabın okuma kısımları fazla ama alıştırma imkanı vermesi güzel bir özellik.
      Saat=17:50
      14:30'da başladığım tarihin 1. ünitesini başarıyla tekrar ettim ve kitabın üniteden sonraki sorularını çözdüm.Bu konuda artık iyi sayılırım ama ezber konusunda kendime pek güvenmediğim için tekrarları ihmal etmeyeceğim.Kendime 10 dk izin veriyorum,belki de daha fazla bilemiyorum:)
     Saat=20:40
     İktisatta sanırım hiçbirşey yapamadım.Masada zamanın boşa geçtiğinin farkındayım ama nedense istek gelmedi .Mikro-Makro iktisadı yarın beraber yürütmeyi deneyeceğim.Şimdi ara vermeliyim.
     Saat=23:30
     Dinlendim,yemek yedim,tv seyrettim ve geldim oturdum.Tabi oturalı yarım saat oldu ama çalışma moduna giremediğim için muhasebenin 4. üniteden önemli kısımlarını not aldım.Sıkıcı yerini yazdım(1. ünite).Yarın direk 4. üniteyi tekrar edebilirim.
    
     Muhasebe tamam rayına oturacak gibi de iktisadı şimdilik halledemedim.İnşallah 1 hafta içinde onu da nasıl çalışacağımı bulurum.
     Yarın kahvaltıdan sonra iktisat çalışmalıyım.Bugün iktisadı sona bırakmakla hata ettim.Kafa almamaya başladıktan sonra iktisat mı çalışılırmış :)


       NOT: Çalışacak modda değilsek üstüne gitmeyelim.Üstüne gitmek elimizde kalan günü de heba ediyor.En iyisi dersten uzak biraz ara.Ama biraz, fazla uzun olmasın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder