27 Temmuz 2011 Çarşamba

26.07.2011 Çalışması

            Saat=13:50
            Bugün biraz uykuculuk yaptığım için geç kalktım.Hemen işlerimi halledip 12'de derse oturdum.Yine mikrodan başladım çalışmaya.Arz ve talep esnekliklerini çalıştım.Bu konuları önceden de çalışmıştım ama şimdi anladığım gibi anlamamıştım o zamanlar.Ya şimdi daha etkili çalışıyorum ya da o zaman öylesine çalışmalar yapmışım.:)
            Saat=16:26
            Makrodan yeni bir konuya geçmek yerine dün söylediğim tabloları yapıp duvara astım.Çok da güzel oldular.Her seferinde bana tekrar imkanı verecekler.:)Tablolardan sonra bunları tekrar çalıştım ve Ersan Bocutoğlu'nun Karşılaştırmalı Makro İktisat kitabında biraz Klasikler'i okudum.Ama kafamı daha fazla yormadan tarihe çalışabilmek adına sadece 6 sayfa okudum.Bu 6 sayfa ise Klasik İktisat'ın sadece % 10'u.Ee kitap teoriler-politikalar üzerine kurulmuş olsun o kadar.:)
           Şimdi tarih çalışaacağım.Dün arkadaşımdan aldığım tarih dersi önerilerine göre anladım ki: Konu anlatımı üzerinde fazla durmadan çıkmış soruları çözerek pekiştirme sağlamak.Bana soruları çözerken önemli yerleri not almamı, zamanla da bunları ezberleyeceğimi söyledi.Ben de üzerinde çok fazla durmamaya ve lisans-önlisans-ortaöğretim kpss'lerinde çıkmış tarih sorularından bir belge oluşturup çıktılarını almaya karar verdim.Ayrıca zamanla KPSS çıkmış sorularının beni ilgilendiren bütün kısımlarının çıktısını almam gerekiyor.Ucuz fotokopi çeken yerle de bunları halletmek mümkün.:)
           Saat=18:22
           Tarihi bitirdim.İlk Müslüman Türk Devletlerinde Türkiye Tarihine geldim.Bir de kısa kısa notlar aldım.Bunlar öğrenmemi kolaylaştırıyor.Kitaba bakarsam ayrıntılarda boğulma ihtimali çok yüksek:) Mini bir aradan sonra muhasebeye geçeceğim.Bugün etkili çalışıyorum sanırım:)
          Az önce annem ablamlara gideceğimizi söyledi.Etkili çalışmama karşılık yeğenimi ödül olarak alacağım.Ödülümün fazla gecikmemesine sevindim. 'Hiçbir başarı mükafatsız kalmamalı' değil mi?:)
          Gidene kadar muhasebede Varlıklar konusuna başladım uygulamasız yine sözel bir kısım..Birazını okudum yarın devam etmek dileğiyle artık:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder