25 Temmuz 2011 Pazartesi

Masada İlk Gün:)

      Bugün çalışmada ilk günüm.Ayrıca saat de 13:34.Aslında fazla geç değil ama ben ilk günümü ne yapacağıma karar vererek geçirmek istiyorum.Belki de çalışırım belli olmaz:)


      Şimdi öncelikle planlarımı yazmak istiyorum.Tabii ki genel olarak..Aylık genel:)
      
      İlk ayımda önceliği tarih,iktisat ve muhasebeye vereceğim.Belki biraz da İngilizce..Malum bizim bir de KPDS sorunumuz var.Ama hiç sorun değil bunun da üstesinden gelebiliriz.Her neyse hukuğa ise daha ilk aydan başlamak istemiyorum.Niye özellikle bu 3 dersi seçtim hemen sebepleri de yazayım:
     Tarih=Bu derste fazla yetersizim,açığımı kapatmak için şimdiden başlamak hiç değilse vicdanımı rahatlatır.
     İktisat=Fazlasıyla kapsamlı ve zor bir ders olduğunu düşünüyorum.Mantığını kavramak için de erken başlamak şart.
     Muhasebe=KPSS için 3 önemli temel derslerimizden biri(diğer 2'si iktisat ve hukuk).  Biraz da kapsamlı olduğu için zaman ayrılması gerekli bir ders.Özellikle matematiği sevmeyenler önceliği bu derse vermeli.
     İngilizce=Kasım KPDS'si için şimdiden başlamak şart.Malum İngilizce iş alternatiflerimizi çoğaltıyor.:)


     Ayrıca şimdi başlamasam da 1-2 ay sonra mutlaka güncel makaleleri okumaya yayınları takip etmeye başlayacağım.Güncel bilgiler de bizim için çok önemli unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder