31 Ekim 2011 Pazartesi

Hukuk Başlangıç

    Merhaba arkadaşlar bugün hukuk programına başlamış bulunuyorum.Zehra Odyakmaz-İsmail Ercan'ın Anayasa ve İdare Hukuku kitabında anayasa hukuku konuları ile hukuk adımlarımı atmaya başladım.Bugün 54 sayfa okudum ama bu çalışmayı ikiye böldüm.Çünkü sözel beni fazlasıyla sıkıyor ve okudukça artık uykum gelmeye başladı.Ben de bıraktım ve iktisat okulları çalışmama devam ettim.Daha sonra tekrar başladım okumaya.Aslında kafamda pek fazla birşey kalmadı.Bugün 4 saat hukuk okuduğuma göre anayasa hukuku için bana 1 hafta yeterli. Yani ilk okuma için.Bundan sonra 2-3 kez daha tekrarının yapılması gerektiğini söyledi arkadaşım.İlk adımı atmak her zaman zordur ve aynı zamanda sıkıcı...Umarım bu zorluktan çabucak kurtulurum da hukuğu sevmeye başlarım:)


   Düzenleme: Anayasa hukukuna başlangıç yaptığınızda sakın 4 saatte 54 sayfa okuyayım demeyin.Çünkü zaten ilk okuyuşta birşey anlaşılmıyor.Akılda pek birşey kalmıyor.Okuma faslını hızlı geçin, sonra Themis'ten soru çözün.Böylece hangi kısımların önemli olduğunu anlayıp eksiklerinizi hızla tamamlayacaksınız.Saatte en az (ortalama)20 sayfa okuyun.- denenmiştir;) -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder