12 Ekim 2011 Çarşamba

Haftalık Çalışma 8

  4 Ekim
Tarih,Coğrafya+Test
Mikro İktisat=13.ünite tekrarı
Makro İktisat=Yatırım ve tüketim teorileri
Karşılaştırmalı Makro=Keynesyen temel görüşler(Klasik İktisat ile karşılaştırmalı)
Muhasebe= Gelir tablosu hesaplarının bitirilmesi

  6 Ekim
Tarih,Coğrafya
Mikro İktisat=14. ünite
Makro İktisat=Milli gelir hesaplama
Karşılaştırmalı Makro=Keynesyen-Klasik karşılaştırmalı
Muhasebe=Tekrar

  7 Ekim
Tarih,Coğrafya
Mikro İktisat=15.ünite
Makro İktisat=Denge hasıla ile ilgili çıkmış soru çözümleri-Nurdan Arslan
Muhasebe=Orhan Sevilengül'den eksiklerin tamamlanması
İngilizce=Reader At Work-Kelime ezberleme

  8 Ekim
Tarih,Coğrafya
Mikro İktisat=17.ünite
Makro İktisat=Klasik İktisat tekrarı
Karşılaştırmalı Makro=Keynesyen İktisat
İngilizce=Kelime ezber

  9 Ekim
Tarih,Coğrafya+Test
Mikro İktisat=18.ünite
Makro İktisat=Neoklasik iktisatçıların görüşleri
Karşılaştırmalı Makro=Keynesyen İktisat tekrarı ve not alınması
Muhasebe=Orhan Sevilengül eksik hesapların tamamlanması
İngilizce=Reader At Work-Kelime ezber

  10 Ekim
Tarih,Coğrafya+Test
Mikro İktisat=Emek Piyasası-Zeynel Dinler
Makro İktisat=Keynesyen Görüşler
Muhasebe= Orhan Sevilengül eksikleri tamamlama
İngilizce=Kelime ezber

  11 Ekim
Tarih,Coğrafya
Mikro İktisat=Emek Piyasası tekrarı
Makro İktisat=Keynesyen-Klasik İktisat çıkmış sorular (Nurdan Arslan)
Karşılaştırmalı Makro=Ortodoks Keynesyen Görüşlere başlangıç
Muhasebe=O.Sevilengül eksiklerin tamamlanması
İngilizce=Kelime ezberleme

   Merhaba arkadaşlar, 1 haftanın daha bu kadar çabuk geçmesine inanamadım doğrusu, zaman gerçekten çok hızlı.İyi ki ders çalışıyorum da zamanın geçmesine yakınmıyorum:)
   Bu hafta çalışmalarıma dikkat ettiyseniz ingilizceyi de ekledim.Artık bundan sonra mayıs KPDS'ye kadar düzenli olarak kelime ezberi yapmaya karar verdim.Şimdilik kelime ezberliyorum daha sonra sınav için kitaplarıma geçiş yapacağım.Tabi ders sayım arttığı için ders çalışma saatim de arttı.Çalışma saatim günde 9 saati buluyor sanırım.Ama yorulmuyorum, yorulunca kafam almıyor o zaman da bırakıyorum çalışmayı:)
   Muhasebede konu anlatımlı kitapta az örnek olduğu için çalıştığım hesapların kafamda oturmadığını farkettim ve Orhan Sevilengül'den eksik olan hesaplarımı minik notlar alarak çalışıyorum.Böylesi çok yararlı oluyor.
   İktisat içinse geçen günlerde memurlar.net'te dolaşırken İktisat soruları tek başlık diye bir başlık gözüme çarptı.Başlığı inceledim çok da hoşuma gitti.Ara ara oraya girip iktisat bilgilerimi tazeliyorum ya da yenilerini öğreniyorum.Ders çalışırken bana yararı olmuyor değil.Çıkan soruları, önemli olan yerleri gördüğüm için çalışmalarımı ona göre ayarlıyorum.E iktisat da yavaş yavaş oturuyor tabi. Mikro iktisatta ilk çalışmamda emek piyasasını üstün körü çalıştığım için 3 günümü ona ayırmak zorunda kaldım ve sonunda anladım.Kısaca azmin sonu zafer;)
   Hukuk ile ilgili kafamda soru işaretleri var.Şimdi çok yoğunum ve hukuğa başlayamıyorum.Ne zaman başlayacağımı da kestiremiyorum.İnşallah en yakın zamanda bu sorunu da çözmüş olurum.Ama hukuğu biraz daha erteleyeceğim sanırım.Umarım biraz geç başlamanın bana bir zararı olmaz.
   Hoşçakalın, iyi ve mutlu çalışmalar dilerim :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder