27 Ekim 2011 Perşembe

Murat Yayınları-İktisat

  Merhabalar arkadaşlar, geçen günlerde çalışmaya başladığım Murat Yayınları İktisat kitabını beğenmedim.Ben konuları az buçuk bildiğim için sıkıcı gelmiştir belki diye düşünüyorum ama sıfırdan başlayan biri için de hiç uygun değil.Her neyse bugün aldığım bu ikinci el kitabı götürdüm aldığım kitapçıya.Fiş yanımda olmadığı için de kitabın karşılığını ödeyemeyeceğini söyledi.Ha tabi fişi götürseydim kesinlikle 13 TL'mi bana verirdi eminim! Alırsa 5 TL'den alacağını söyledi.Şuna bakar mısınız bu şaka herhalde diye düşündüm o anda ama hiç de şaka falan değilmiş.İşi ticareti dökmüş bu tip insanlar öğrencileri bile çok rahat sömürebiliyorlar.Sonuç olarak sadece 2 hafta elimde tuttuğum, 3 gün kullandığım kitap için 8TL ödeyeceğime o 5TL'den de vazgeçtim ve vermedim kitabı. Vermedim ama başka kitapçılara da sordum.Yine sonuç hüsran oldu ve kimse bu kitabı alamayacağını söyledi. Halbuki kitabı alacağım zaman kitapçı önerdi bu kitabı bana, e yani siz düşünün artık vicdanı nasıl el vermiş.. Kısacası yayının adına güvenip bir kitabı asla ve asla incelemeden kesinlikle almayın! Hiç değilse inceleyin, inceleme hakkınız var pat diye almak zorunda değilsiniz.Benim hatam çok incelememek oldu.İçinde çıkmış ve özgün soruların olmasına ve de yayının ismine güvendim.Bu konuda uyarmak istedim sizleri.Umarım sınırlı olan bütçenizi benim gibi boş kitaplara yatırmazsınız...İyi günler, iyi çalışmalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder