16 Ekim 2011 Pazar

Notlar ve Blog Düzeninde Değişiklik

   Merhaba arkadaşlar, bu hafta size erken yazıyorum.Çünkü blogumla ilgili birkaç değişiklik yapmamın daha yararlı olacağını düşündüm.Ve bunları sizlere aktaracağım:
   2 gün önce blogum aklıma geldi ve haftalık çalışmanın gün gün neler çalışıldığını gösteren kısmının sizler için sıkıcı olabileceğini düşündüm.Ve bunu bir kitaba başlama, kitabı bitirme, örneğin hukuğa başlama gibi zamanlarını ve sürelerini yazmakla değiştirmek ayrıca hangi kitapların benim için yararlı olduğu, hangi kitapların mutlaka alınması gerektiği gibi durumları bildirmekle değiştirmek istedim.Kısaca artık önemli olan noktaları paylaşmak istiyorum.Ama bu konu hakkında sizlerden bir itiraz gelirse ve ya önereceğiniz birşeyler olursa görüşlerinize her zaman açığım.Gerekli düzenlemeyi ve eklemeyi mutlaka yaparım.Şimdi ise bu haftaki önemli olan notları yazacağım:

  Erdal Ünsal Mikro İktisat kitabını bugün itibariyle 2. kez tekrar etmiş bulunuyorum.Ama bu 2. tekrar,  konuların oturmasına yetmedi.Çünkü ben konu çalışırken test çözmeyi ihmal ettim ve çalıştıklarım havada kaldı, pratikte eksiklik oldu yani.. Bu eksikliğin giderilmesi için de Zeynel Dinler-Metin Özdemir çıkmış soruların konu konu çözümü kitabının alınması gerekebilir.Ben dün Murat Yayınları İktisat konu anlatımlı ve içinde bol soru olan kitabı aldım.Aslında almayı düşünmüyordum ama ikinci eldi ve biraz da ucuzdu, beni al diye bağırıyordu resmen:) Konuları kısa şekilde anlatıyor, sonlarında da konularla ilgili çıkmış ve özgün sorular var.Yine de Z.Dinler'e ihtiyacım olursa alacağım.Neyse sonuç olarak bugün Murat Yayınları Mikro İktisat'a başladım.Bakalım ne zaman bitireceğim:)

   Dün 2. kitap olarak Yüksel Bilgili İktisat Okulları kitabını aldım.Ve bugün bu kitaba da başladım.O kadar güzel bir kitap ki Yüksel Bilgili'ye burdan tekrar tekrar teşekkür ediyorum KPSS sürecinde bizlere bilgileriyle destek olduğu için... Bu kitabı bu kadar övdüğüme göre mutlaka almalısınız da diyeceğim elbette:) Aslında ben Ersan Bocutoğlu'nu önce bitirip daha sonra bu kitabı almayı düşünmüştüm ama saygın bir arkadaşım o kadar methetti ki kendimi kitapçıda buldum:) Her okuduğumda yazarına ve tavsiye eden arkadaşıma bol bol teşekkür edeceğim anlaşılan:)

   Bu arada tarih ve coğrafya derslerine de devam ediyorum.Sağlam adımlarla gitmeye çalışıyorum,umarım başarabiliyorumdur.Başarmış olup olmadığımı bitirdiğim zaman görürüm artık:)

   Görüşmek üzere, azimle çalışmalar :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder