3 Ekim 2011 Pazartesi

Haftalık Çalışma 7

   24 Eylül
Mikro İktisat=Erdal Ünsal-2. ve 3. ünitelerin tekrarı
Makro İktisat=İktisadi büyüme- Bütçe aığı ve hükümet borçları-Solow büyümenin bir kısmı
Muhasebe=Konuların tekrarı ve 37 hesap grubu
Karşılaştırmalı Makro=Son çalışmanın not alınması ve tekrarı
Türkçe, tarih ve coğrafya dersleri

   26 Eylül
Mikro İktisat= 4. ve 5. ünitelerin tekrarı
Makro İktisat=Solow Büyüme

   27 Eylül
Mikro İktisat=6. ünitenin tekrarı
Makro İktisat=Solow büyüme
Muhasebe=380,381 hesapları
Tarih ve coğrafya dersleri

   28 Eylül
Mikro İktisat=7. ünitenin tekrarı
Makro İktisat=İçsel büyüme modeli-Reel iktisadi dalgalanmalar model
Muhasebe=39. hesap grubu, uzun vadeli yabancı kaynaklar ve test çözümü
Tarih ve coğrafya dersleri

  29 Eylül
Mikro İktisat=8.ünitenin tekrarı
Makro İktisat=Reel iktisadi dalgalanmalar modeli
Muhasebe=Özkaynaklar (50,52 hesap grupları)
Karşılaştırmalı Makro=İşgücü piyasası ve Say yasası
Tarih ve coğrafya dersleri -Gün sonunda konuların tekrarı

  30 Eylül
Mikro İktisat=8.ünitenin tekrarı
Makro İktisat=Notlardan tekrar
Muhasebe=Kar yedekleri, dönem kar-zararı ve test çözümü
Karşılaştırmalı Makro=Paranın miktar teorisi-Ekonominin genel dengesi
Tarih,coğrafya-Soru bankalarından ikişer test

   1 Ekim
Mikro İktisat=9. ve 10. ünite tekrarları
Makro İktisat=Enflasyon-İşsizlik tekrarları
Tarih,coğrafya konu ve test
Ceteris'ten soru çözümü

   3 Ekim
Mikro İktisat=11. ve 12. ünitelerin tekrarı
Makro İktisat=Para talebi terorileri tekrarı
Muhasebe=Gelir tablosu hesapları
Karşılaştırmalı Makro=Klasiklerde politikaların etkinlikleri
Ceteris'ten soru çözümü
Tarih,coğrafya tekrarları,konu çalışma, test çözümü


    Tekrar merhabalar:))  bu hafta yazma işini biraz geciktirdim.Dün meşgul olduğumdan dolayı hem ders çalışamadım hem de yazımı geçiremedim.Neyse ki çok geciktirmeden bunu da halletmiş bulunuyorum:)
    Mikro iktisattan konu tekrarlarımı yaparken önemli olan şekilleri,tanımları ve açıklamaları 3 ayrı bölüm halinde yazıyorum.Zaten önceden çalıştığım için çok birikme de olmuyor.Daha sonradan çalışırken bana kolaylık sağlayacağına eminim.
    Tarih ve coğrafyada sağlam adımlarla ileliyorum.Yavaş yavaş ve test çözerek.Tesleri de aldığım İhtiyaç Yay. GY-GK soru bankalarından çözüyorum.
    İktisatta da zamanla ilerlediğime inanıyorum.Sınava kadar baya bir yolu tamamlamış olurum.Bunu da Ceteris'ten soru çözerek görüyorum.Çalıştıkça konular kafama daha iyi giriyor ve artık oturmaya başlıyor.Tabi kendimi de iyi hissediyorum böylece:)
    Bu haftalık da bu kadar.Unuttuğum bir konu olabilir,hatırlarsam daha sonra mutlaka eklerim..Görüşmek üzere, iyi çalışmalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder