15 Ağustos 2011 Pazartesi

Haftalık Çalışma 1

8 Ağustos
Mikro İktisat=Zeynel Dinler-Tüketici teorisine başlangıç 3,4,5,6. üniteler
Erdal Ünsal'dan çalıştıktan sonra Zeynel Dinler'i okuyarak genel tekrar yaptım ve eksik olan yerleri not aldım.Özellikle çizimlere önem verdim,tekrar için çizimleri bir kağıda not aldım.
Makro İktisat=Ersan Bocutoğlu-Yatırım harcamaları son kısım ve para arzı(tanımı ve belirleyicileri)
Muhasebe=Hazır Değerler ve Menkul kıymetler tekrar yapıldı.
9 Ağustos
Mikro İktisat=Zeynel Dinler-Piyasa Talebi Analizi 7.ünite
Makro İktisat=Ersan Bocutoğlu-Para Talebi-Para Politikası
Muhasebe=Menkul Kıymetler-111 ve 112 nolu hesaplar (Menkul kıymetler hesabı ya baya zor ya da kitap çok ayrıntılı işlediğinden bana zor geliyor.Ama 1-2 gün aynı hesapta takılıp kalmak mantıksızmış, hemen kısa kısa notlar alıp geçmek gerekiyor.Çünkü mantık sonra sonra oturuyor.)
10 Ağustos
Mikro İktisat=Zeynel Dinler-8.ünite:Fiyat dışındaki faktörlerin talebe etkisi
Makro İktisat=Ersan Bocutoğlu-Maliye Politikası 8.ünite
Muhasebe=Menkul kıymetler bitirildi,tekrar yapıldı.Ayrıca Ercan Bayazıtlı'dan menkul kıymetler soruları çözüldü.
11 Ağustos
Mikro İktisat=Genel kısa tekrardan sonra Erdal Ünsal-Üretim teknolojisi ve maliyetler
Makro İktisat=E.Ünsal-Planlanan harcama ve hasıla düzeyi
Muhasebe=Alıcılar hesabından alacak senetlerinin bir kısmı
12 Ağustos
Mikro İktisat=Üretim teknolojisi ve fonksiyonları
Makro İktisat=IS-LM Eğrileri (Bu konuya çok iyi çalışılmalıdır.Çünkü her yerde karşımıza çıkacak:)
Muhasebe=Alacak senetleri
13 Ağustos
Mikro İktisat=Üretim Maliyetleri Erdal Ünsal
Makro İktisat=IS-LM Modeli+Soru (Sorular Erdal Ünsal kitabı ünite sonunda mevcuttur.)
Muhasebe=Şüpheli Ticari Alacaklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder