23 Ağustos 2011 Salı

Haftalık Çalışma 2

15 Ağustos 
Mikro İktisat=Üretim maliyetleri E.Ünsal
Makro İktisat=Ersan Bocutoğlu-Basit KEynesyen Modellere Giriş ve E.Ünsal Para Politikası
16 Ağustos
Mikro İktisat=Üretim Fonksiyonları ve Maliyetleri defter tekrarı
Makro İktisat=Para Politikası
Muhasebe=Ticari Alacaklar+özet 
17 Ağustos
Mikro İktisat=Tam Rekabet Piyasası (Üretim ve Fiyatlandırma giriş)
Makro İktisat=Maliye Politikası-Politika Karması
Muhasebe=Konu tekrarları
19 Ağustos
Mikro İktisat=Mal Piyasasında Üretim ve Fiyatlandırma
Makro İktisat=Toplam Arz-Toplam Talep Modeli
Muhasebe=Diğer Ticari Alacaklar-Stoklara giriş
20 Ağustos
Mikro İktisat=Tam Rekabette Denge ve Etkinlik
Muhasebe=Ticari Mallar hesabının bir kısmı (O.Sevilengül'de bu hesap fazlasıyla ayrıntılı,yüzeysel olarak da tam bilmediğim için biraz zorlanıyorum.Ayrıntılarda boğuluyorum şimdilik ama en yakın zamanda su yüzüne çıkarım:)
21 Ağustos
Mikro İktisat=Monopol Piyasası-Kısa Dönem
Makro İktisat=Alternatif Makro Modeller E.Ünsal
Muhasebe=Ticari Mallar hesabının yine bir kısmı:)
22 Ağustos
Mikro İktisat=Monopol Piyasası-Uzun Dönem
Makro İktisat=Alternatif Makro Modeller E.Ünsal (Bu konu da biraz zormuş :)

23 Ağustos'ta ise kendime izin verdim.:)

        EKLER:
        Bugün almaya karar verdiğim bazı kitaplar var.Tabi alana kadar biraz daha düşünürüm alınca da yazarım tekrar buraya. Kitaplar İhtiyaç Yayıncılık'tan muhasebe konu anlatımı,muhasebe-iktisat-maliye cep kitapları ve muhasebe çıkmış çözümlü soru bankası. Belki kamu hukuku(anayasa ve idare hukuku) ile özel hukuk(borçlar hukuku) cep kitapları. Kitapları internetten toplu şekilde getirtmeyi düşünüyorum.Cep kitaplarını en ucuz 4,80 TL'den buldum, daha ucuzu yok sanırım.Almadan önce mutlaka kitapçıları da dolaşıp fiyatlarını sormam gerekiyor.
       Ayrıca Yüksel Bilgili Ceteris Paribus İktisat Çözümlü Sorular ile yine Yüksel Bilgili İktisat Okulları kitabının alınması gerekiyor.Özellikle iktisat okulları kitabı ısrarla tavsiye ediliyor.
       Kitap meselesinden sonra kurs meselesine gelmek istiyorum.Ben evde çalışarak bu sınavın üstesinden gelebileceğime inanıyorum ama arkadaşlarımın neredeyse çoğu kursa gittikleri için kendimi tuhaf hissediyorum. Maratonda geride kalacak gibi mesela:) Ama olsun ben de böyle mutluyum hiç değilse para vermiyorum.:)
       Çalışma yöntemime gelince kendimi, özellikle makro iktisatta çalıştığım önceki konuları unutmuş gibi hissediyorum.Bayramdan sonra ilk iş bu konuyu ele almak olacak.Heralde geriye dönüp önemli konuları tekrar gözden geçirirsem bu sorunu çözmüm olurum.
       Bugünlük de bu kadar, herkese iyi çalışmalar dilerim esen kalın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder