7 Ağustos 2011 Pazar

06.08.2011 Çalışması

            Ramazan ayında ders konusunda çok verimsiz olduğumu farkettim.Saatlerden dolayı bir çok şey aksıyor. Yazılarımı da aksatmaya başladım maalesef.Düzenimi oturtamadığım için 2 günlük çalışmamı aynı gün içinde yazıyorum bu sefer.Bir daha böyle olmamasını istiyorum.Başarabilirim inşallah:)
            Bugünlük çalışmama gelince mikro iktisat için ikame ve gelir etkilerinde Hicks ve Slutsky yaklaşımlarını çalıştım.Bunları anladım da..
            Makroda Ersan Bocutoğlu'ndan tüketim harcamaları konusunu bitirdim, belirleyicilerinin neler olduğunu çalıştım.Erdal Ünsal'la beraber yürütüyorum bu kitabı.Bazı konular Ünsal'da olmadığından ve daha iyi anlamak açısından Bocutoğlu'ndan çalışıyorum şimdilik.
            Muhasebede ise hem tekrar yaptım hem de menkul kıymetlerden hisse senetlerini bitirdim.Tahvil, bonolar hesaplarına geçtim, ama bu hesaplar beni biraz zorluyor,başarabilirim sanırım:)
            Tarihte ise bir süre çalışmalarıma ara verdim.Bunun sebebi ise hem ramazanda zamanın yetmemesi hem de tarihe biraz erken başladığımı farketmem.Tabi çalışmalara başlayana kadar tekrarlarımı da ihmal etmemem gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder