8 Ağustos 2011 Pazartesi

07.08.2011 Çalışması

           Bugün düşündüm de günlük yazılarımı yazıyorum da okuyanlar acaba sıkılıyor mu okurken.Acaba yazılarımı haftalık mı yazsam diyorum..Gün gün çalışmalarımı önemli yerlerle beraber kağıda not ederim.Sonra da tek seferde buraya geçiririm.Bakalım bunu düşünmem gerekiyor:)
           Bugün mikroda iyi bir tekrar yaptım.Ama ünite sonuna gelemedim bir türlü.Çünkü E.Ünsal'ın kitabının ünite sonlarında her zaman konuyla ilgili değişiklik uygulamaların anlatımı var.Bana da bu anlatımların bazıları iktisatta şu aşamadayken biraz zor geliyor.O yüzden aşmada biraz zorlanıyorum. Bitiremediğim bu üniteden sonra üretim teorisine geçilecek.Bu üniteye geçmeden önce de Zeynel Dinler'in kitabını bitirip ve tekrarlarımı yapmam gerekiyor.Bunun da 2 gün süreceğini umuyorum.
          Makroda enflasyon,tüketim harcamlarını tekrar ettim ve yatırım harcamalarına geçtim ama bitiremedim.Bu konu da beni biraz yordu ve muhasebeye geçmeye vakit kalmadı..
          İktisat için de bazı araştırmalar yaptım.Daha doğrusu nasıl çalışılması gerektiğine dair memurlar.net'ten bazı başlıkları okudum.Grafik çizerek çalışmanın çok çok önemli olduğunu anladım ve bugünkü çalışmalarımı grafik çizerek yaptım.Bakıyorum, grafiği anladığımı zannediyorum ama bir gün sonra çizmeye kalkıyorum eksenlerde neler olduğunu unutuyorum.Ayrıca konu çalışmasının bir an önce bitirilip soru çözümüne geçilmesi gerektiğini yazmış arkadaşlar.Ben de elimden geldiğince hızlı ve anlaşılır şekilde bitirmeye çalışıyorum bakalım ne zaman bitirebileceğim iktisadı..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder