6 Ağustos 2011 Cumartesi

05.08.2011 Çalışması

               Selamlar, iki gün bazı meselelerden dolayı çalışamadım.Çalışamadığım için de yazmamın bir anlamı yok diye düşündüm.Ama bugün çalışmalarıma tekrar başladım.Şunu belirtmeliyim ki 2 gün bile insanın dersten soğumasına sebep olabiliyormuş.
          Her neyse geçelim bugünkü çalışmama.Ramazan ayı dolayısıyla dersler biraz eksik kalıyor.Soğumadan dolayı da mikro iktisattan fazla bir şey yapamadım yarın telafi ederek çalıştığım konuyu yazarım artık.
          Makro iktisatta da Ersan Bocutoğlu'ndan enflasyon konusunu okudum, daha sonra Erdal Ünsal'dan tamamlamalar da yapacağım. 
          Muhasebeye gelince bu ders beni biraz zorluyor,insanın hiç bilmediği konuları sadece kitaptan çalışması da zor oluyor ama zaman geçtikçe anlamaya başlıyorsun ve eline aldığın taşlar yavaş yavaş yerine oturuyor.Beni zorluyor ama muhasebeye çalışmayı seviyorum galiba:) Bazı yerlerde sorularım olmuyor değil.Çünkü bir sürü gider hesabı var, birbirine benzeyen bir sürü hesap var.Herhalde bu da zamanla örnek çözerek oturacak,bakalım bekliyorum o günü sabırsızlıkla.. 
          Tarihe de maalesef çalışamadım vakit kalmadığı için..Yarın görüşmek üzere,yarın güzel bir çalışmayla döneceğim inşallah:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder