28 Kasım 2011 Pazartesi

Borçlar Hukuku

28.11.2011 : Borçlar Hukuku Başlangıç (Safa Reisoğlu) : Sonunda bir diğer hukuk olan borçlar hukukuna geçebildim.Kitabın sayfa sayısı 470 ama anlatımı sade ve anlaşılır o yüzden kitabı sevdim.Soruları çözmeye başlayınca kavrayacağımı bildiğim için şimdilik okuyup geçiyorum.Aslında okurken not almak istiyorum ama sorulara bakmayınca nerenin önemli olduğu pek anlaşılmıyor.Bu da not almanın önemini azaltıyor.Ben de soruları çözerken not alıyorum.Hem kısa notlar konuya kabataslak bakmayı sağladığı için daha etkili oluyor:)

30.11.2011 : Borçlar Hukuku Okumanın Bitirilmesi : Böylece kitabın okunması 3 gün sürmüş oldu.

01.12.2011 : Themis Soruları : Bugün soruların çözümüne başladım.Kitapta 460 soru var, soruları da 3 günde çözerim diye düşünüyorum.İlk sorular biraz zorlasa da yavaş yavaş öğrenildiği için sonlara doğru kolay çözülüyor.Bakalım düşündüğüm gibi olacak mı?:)

03.12.2011 : Themis Soruları : Soruların sonuna zor da gelebildim.Dersin anlatım kısımları güzel ama sorulara gelince bilgi ve ayrıntının çok fazla olduğunu gördüm.Kitapta yanıtlar çok uzun tutulmuş haliyle biraz sıkılma durumu da oldu.Canıma okudular desem yeridir herhalde:) Sonuç olarak borçlar hukukunu programımda planladığım gibi 6 günde bitirmiş oldum.Darısı diğer hukuklara:)

İyi çalışmalar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder