4 Aralık 2011 Pazar

Ticaret Hukuku

04.12.2011 : Ticari İşletme : Pınar Yılmaz Ardıç
05.12.2011 : Şirketler Hukuku
06.12.2011 : Kıymetli Evrak Hukuku

08.12.2011 : Themis Soruları :  Soruları çözerken not aldım, çünkü kitaptan daha fazla bilgi içeriyordu.Bir daha ki sefere soruları çözmeden önce bu notlara çalışmak soruları daha kolay çözmeme yardım eder herhalde.Sorular da hesapladığım gibi 2 gün sürdü.Sıra ceza hukukunda:)

   --NOT--
   Ticaret hukukuna erken başlamama dair yorumlar aldığım için şu açıklamayı yapma gereği duydum.Yeni Türk Borçlar Kanunu ve Türk Ticaret Kanunu yürürlük tarihleri 1 Temmuz 2012'dir ama bu kanunlardan sınavda sorumlu olup olmadığımız Ösym'nin yürürlükten sonra yapacağı açıklamaya bağlıdır. Gelecek bu açıklamayı bekleyip ticaret ve borçlar hukukunu askıda bırakmak sadece yükümüzün artmasına sebep olur.Ben de değişip değişmesine bakmaksızın bütün hukuklara başlama gereği duydum.Bunun özellikle temel atma açısından çok önemli olduğunu düşünüyorum.Ve her hukuk dersini bitirmemden sonra iyi ki de başlamışım diyorum.Yani hukuk derslerine erken başlamak ve en az 2 tekrar yapmak olumlu sonuçların bizlere dönmesini sağlayacak,buna eminim.
   Ayrıca Yeni TTK ile Eski TTK'nın karşılaştırmalı bir tablosunu sizlere de sunmak istiyorum: Buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Ticaret hukukuna başlamak için biraz acele etmişsin 2012 temmuzda borçlar ve ticaret değişecek.

    YanıtlaSil