20 Kasım 2011 Pazar

İdari Yargı Hukuku

    Merhabalar, bugünkü yazımı yine hukukla açıyorum.İdari Yargı Hukuku'na başladım,İsmail Ercan'ın kitabından 150 sayfa okudum.Ayrıca kitabı da çok sevdim,dili gayet sade.Anlayarak okudum ama anladıklarımın hepsinin aklımda kalması mümkün değil tabii ki.O yüzden sorulara geçmeyi bekliyorum pekiştirmek için.
    Hukuk için kabataslak bir plan yaptım.Bu plana göre en geç aralığın sonuna kadar hukuk bitiyor.Elimden geldiğince çabuk bitirip tekrarları olabildiğince çok yapmak istiyorum.Bakalım neler olacak:)

Ek(23.11.2011):  Dün İdari Yargı Hukuku'nun okuma kısmı ile kitabın arkasındaki sorularını, bugün ve dün ise Themis sorularını çözdüm ve bitirdim.Böylece İdari Yargı 4 günde bitmiş oldu.Bazı kısımlar karışsa da şimdiye kadar en zevk aldığım hukuk bu oldu.Umarım bundan sonraki hukuklardan daha çok keyif alırım.Yarın ise Medeni Hukuk'a başlayacağım.Ama buna zevkli olacağını düşünerek başlamam gerekiyor.Yoksa önyargıyla hiçbirşey yürümüyor ya da aksayarak yürüyor..Önyargısız hayat ne kadar güzelse hukuk da o kadar güzel oluyor:) Herkese başarılar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder