9 Temmuz 2012 Pazartesi

A Grubu

    Merhaba,

    Öncelikle hepimize geçmiş olsun.Zor ve yorucu bir yolun sonuna geldik.Umarım herkesin sınavı iyi geçmiştir.Ben de sınavla ilgili görüşlerimi yazmak istiyorum.Tabi kesin şeyler yazamayacağım orası ayrı. Kafam allak bullak gibi sınavda ne yaptığımı pek hatırlamıyorum.Genel bir değerlendirme ile sınava iyi diyebilirim.Medeni hukuk haricindeki hukuk dersleri zor değildi.Tabi bu soruların tümünü yaptım anlamına gelmiyor.Ama en az 25 net bekliyorum.Bakalım ne olacak:) İktisada gelirsek buna çoğu kişi kolay diyor.Ama ben çok kolay olduğunu düşünmüyorum.Yorum sorusu bekliyordum ama soruların çoğu bilgi sorusuydu. Yani bilirsen kolaydı.Tezgah üstü piyasalar ve cari açık gibi. Yorum sorularına pek yer vermediği için iktisat soruları hoşuma gitmedi,yaptım ama soruları sevmedim açıkçası.Maliyede ise soru tipleri çok değişikti.Geçen senenin maliyesine zor diyorlar ama o bunun yanında hafif kalır bence..Şimdiye kadar görmediğim o kadar çok soru tipi vardı ki kendimi hiç maliye çalışmamış gibi hissettim.Çalıştıklarım çöpe gitmiş sanki.Bu kısım o yüzden biraz kötü oldu maalesef.. Muhasebede ise 32 tane soru yaptım.Diğer 8 soruyu yapmaya çalıştım ama olmadı.Ticari aritmetiğin hepsini yaparım diye düşünüyordum ama 1 soru kaçırdım.Sanırım verilen bir bilgiyi gözden kaçırdım.

     Her neyse iyi kötü bu sınavı da atlattık.Hepimize tekrar geçmiş olsun.Bu yorgunluktan sonra bir süre tatili hak ettik.Sonuçlar gelene kadar kitaplardan uzak durmanız dileğiyle hoşçakalın. :)
   

2 yorum:

  1. Kardeş öncelikle geçmiş olsun :) Blogunu takip ettim, dolayısıyla çalışmalarınıda. Umarım her şey gönlünce olur. Bende yeni dörde geçtim ve çalışmaya başlıyacağım. Güncel kitap listende ki kitapları temin ediyorum. Bana önerilerin ne olur ? Başlamak için erken mi ?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Seçkin,Allah bütün emek sarfeden arkadaşlarımın emeklerinin karşılığını verir inşallah.Çalışmak için erken olduğunu düşünmüyorum.Hatta ne kadar erken başlarsan o kadar iyi olur.Tek zorluğu okulla birlikte yürütüyor olman olacak.Tabi yine de imkansız değil.İletişim adresime mail atarsan daha ayrıntılı yardımcı olabilirim.İyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil