7 Temmuz 2012 Cumartesi

GK-GY

   Tekrar merhaba,

   Yazıya iyi bir moralle başlamak isterdim ama bu pek mümkün olmadı.Şimdiye kadar kendimi hiçbir bu kadar kötü hissetmemiştim.Türkçe iyi gibiydi yani şimdilik öyle zannediyorum.Çelişkide kaldığım sorular vardı ve gereğinden fazla zaman harcadım.Paragraflar mı çok uzundu yoksa anlaşılması mı zordu bilmiyorum. Normalde 30 dakikada bitirdiğim bölümü 40 dakikada geçtim.Önce farketmedim zamanı çok kullandığımı bu yüzden matematikte biraz oyalandım sanırım.Ya da oyalandığım tek ders Türkçeydi.Matematiği hızlı çözdüğümü hatırlıyorum.(Sorular öyle bir geldi geçti ki o arada zamanın nasıl geçti anlayamadığım için "hatırlıyorum" diyorum:)) Matematikte iyi olduğum için fazla sorun yaşamadım.3 tane boş sorum var,yanlış olur mu bilmiyorum.Ama bu sorular da düşünme gerektirtiği için zaman alıcıydı.Matematik bitti ve kalan sürem sadece 35 dakikaydı.Bu zaman diliminde ne yapabilecektim?Önümdeki 60 soruyu mu çözecektim, optik forma cevapları mı işaretleyecektim,boş sorularıma dönüp onları mı yanıtlayacaktım yoksa son kontrolü mü yapacaktım?İşte burda panik biraz biraz başladı.Tarihi çözmeye başladım ve bildiklerimi hızla işaretledim.Bu sefer de boşlar çoğalmaya başladı.Bu da paniğin artmasına sebep oldu.Tarihi bitirdim, coğrafyaya geçtim ve 2-3 sorudan sonra panik zirve yaptı.Hiç ummuyordum bu derece stres yapacağımı. Böylece sınırlı bir zamana sıkıştırılmak nasıl bir şeymiş tam olarak yaşamış oldum.Bu panikten sonra optik formu doldurmayı tercih ettim.Doldurunca içim biraz rahatladı ama hala panik halindeydim ve coğrafya sorularını pek anlamadan çözdüm. ( Aferin bana dimi=) ) Ama sonuç yine de fena sayılmaz.Vatandaşlık soruları ise kolaydı.

    Cevaplara forumlardan kabaca baktım.Sonuç, yaşadığım stresle karşılaştırınca iyi sayılır. Şimdilik tek tesellim sınavın herkes açısından zor olması.Yorumlar içimi biraz ferahlattı.Bu seneki soru tipleri bana çok değişik geldi.Ama artık yapacak bir şey yok.Ben elimden geleni yaptım.Şimdiden sonra yapacağım tek şey sonucu beklemek olacak.Tabi yarınki sınavı da atlattıktan sonra:)

    Herkese önce başarı sonra da heyecansız bir sınav dilerim. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder