9 Aralık 2011 Cuma

Ceza Hukuku

09.12.2011 : Ceza Hukuku Başlangıç (İsmail Ercan-Zehra Odyakmaz) : Kitap arkasındaki sorularla birlikte 800 sayfa, bakalım ne zaman bitecek bu ansiklopedi niteliğindeki güzel kitap:)

13.12.2011 : Dün 720 sayfalık okuma kısmını bitirdim, bugün de Themis soruları da dahil soruların tümünü çözdüm.Gördüm ki ceza hukuku gerçekten çok zevkliymiş.Konular biraz yoğun olsa da soru çözmede hiç zorlanmadım.Ceza hukukunu da hesapladığımdan 1 gün erken bitirdim.Ne mutlu bana:)

Bir de benim elimdeki kitap İdari Hakimlik gibi mesleklere giriş için hazırlanmış bir kitapmış.Bu kitabın yerine iibfliler için hazırlanmış ceza hukuku ve ceza muhakemesi hukukunu içeren toplam 360 sayfalık bir kitap var. Ben de bunu ceza muhakemesi hukuku kitabını araştırırken farkettim.Sadece ceza muhakemesini içeren kitap alacağıma bu bahsettiğim kitabı almaya karar verdim.Biraz geç olacak ama hiç değilse bir daha ki sefere zaman kazandır bana.Çünkü 700 sayfalık kitabı okumak gerçekten çok zor ve zaman alıcı.Bitirene kadar kendimi paraladım desem yeridir.Bizim için hazırlanmış sade bir kitap dururken ne gerek var ayrıntılarda boğulmaya değil mi?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder