17 Eylül 2011 Cumartesi

Haftalık Çalışma 5

9 Eylül
Mikro İktisat=Z.Dinler-Oligopol Piyasası ve Anlaşmasız Modeller
Muhasebe=İhtiyaç Yay.-Hazır değerler+Test

10 Eylül
Mikro İktisat=Anlaşmalı Oligopoller,Oyun teorisi,Oligopol eleştirisi
Makro İktisat=E.Ünsal-Ödemeler Dengesi,IS-LM-BP Modeli, Açık Ekonomide Toplam Talep
Muhasebe=İhtiyaç Yay.- 11 Menkul kıymetler, 12 Ticari alacaklar

12 Eylül
Mikro İktisat=Tam rekabet,oligopol,monopol,monopolcü rekabet piyasaları tekrarları
Makro İktisat=Açık ekonomi konularının tekrarı ve E.Ünsal-Mikro temeller tüketimin bir kısmı
Muhasebe=İhtiyaç Yay.- 15 Stoklar(150,151,152,153 hesapları)

13 Eylül
Mikro İktisat=Piyasaların tekrarı ve Faktör piyasaları başlangıç
Makro İktisat=E.Ünsal- Tüketim
Muhasebe=Ercan Bayazıtlı ve İhtiyaç Yay. Soru çözümü

14 Eylül
Mikro İktisat=E.Ünsal+Z.Dinler -Faktör piyasaları
Makro İktisat=E.Ünsal-Yatırımın bir kısmı
Muhasebe=O.Sevilengül+İhtiyaç Yay.- 17,18,19 hesap grupları

15 Eylül
Mikro İktisat=E.Ünsal+Z.Dinler-Emek ve Ücret
Makro İktisat=E.Ünsal-Para talebi
Muhasebe=Test çözümü ve konu tekrarı

16 Eylül
Mikro İktisat=E.Ünsal-Genel Denge ve Etkinlik
Makro İktisat=E.Ünsal-Para talebi
Muhasebe=O.Sevilengül+İhtiyaç Yay.- Duran varlıklardan mali duran varlıklar ile test çözümü


***Muhasebede İhtiyaç'ın kitabına başladıktan sonra kendimi daha iyi hissetmeye başladım.Muhasebem gittikçe iyi gidiyor.Çünkü soru çözümü yapıyorum ve böylesi çok daha iyi oluyor.Ayrıca Orhan Sevilengül'ü de İhtiyaç'la beraber götürmek yani İhtiyaç'tan sonra O.Sevilengül'ü çalışmak tamamlayıcı oluyor.Zaten birbirlerine çok benziyorlar.Muhasebe hakkında temeli olmayanlar bence mutlaka 2 kitabı birlikte yürütmeliler.

***İktisatta da 1-2 konuyu malesef tamamlamadan atladım.Daha doğrusu atlamak istedim.Mesela mikroda faktör piyasalarını birtürlü geçemedim niyeyse, bazen insan kolay bir şey de olsa takılır kalır ya onun gibi oldu sanırım bu da.Kitabın bitimine zaten 100 sayfa kalmış diye bir de gözüm sayfada takıldı kaldı.Hiç geçemedim o 3-4 sayfayı.Ben de konuyu atlayıp kitabı bitirdikten sonra tekrar eksik konuya dönmeyi düşündüm.İyi ki de böyle yapmışım.Önümdeki konu daha kolay ve anlaşılır.Bu yüzden hem zamandan tasarruf yapacağım hem de takılıp kaldığım birşeyde ara vermiş olacağım sonra çalıştığımda da hatırlamış olacağım.

***İngilizce'de de Reader At Work kitaplarının 2'sini de aldım.1. olan kitap başlangıç seviyesi için sanırım çünkü ilk sayfalardaki okuma parçaları çok kolay görünüyor.Yavaş yavaş ilerleyerek kitaplar bitirildiğinde dil sınavlarındaki uzun paragrafları anlayabilecek seviyeye gelmek mümkündür eminim.Bu his de güzel olsa gerek. Kitapları bitirmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.

***Bu arada kursa gitmediğim için kendimi kötü hissetsem de bu benim çalışma azmimi tetikliyor.Bu da daha iyi çalışmamı sağlıyor.Ben de aylar boyunca çalıştıktan sonra çok çok iyi düzeyde olacağım inşallah. Muhasebede iyi düzeye geleceğim, iktisatta da biraz daha sabır ve çalışmayla iyi düzeye geleceğim.Hukukları şimdilik düşünmüyorum ama onları da hallederim heralde.Duruma parça parça bakınca  işimiz daha kolay oluyor. Şimdilik derdim iktisat,muhasebe ve ingilizce.. Devamı da daha sonra:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder