8 Eylül 2011 Perşembe

Haftalık Çalışma 4

      2 Eylül
Mikro İktisat=Zeynel Dinler-Anlaşmalı oligopoller,Oyun teorisi ve oligopol
Makro İktisat=Ersan Bocutoğlu-Toplam Talep,Toplam Arz Modeli,ayrıca makro modeller
Muhasebe=Ticari Mallar devam
     3 Eylül
Mikro İktisat=Z.Dinler-Oligopol'de piyasaya giriş
                          Oligopol Eleştirileri
                          Maliyet Teorisi (konu sırası biraz karmaşık oldu ama bu konuyu Z.Dinler'den çalışmamıştım)
      4 Eylül
Mikro İktisat=İnternetten indirdiğim konu anlatım slaytlarından monopol,tam rekabet,monopolcü rekabet piyasaları tekrarı+Z.Dinler tam rekabet piyasası
Makro İktisat=Özet notlardan AS-AD modeli tekrarı ve E.Ünsal Dinamik AS-AD modeli bir kısmı(malesef kalanını bitiremedim pek anlayamadım şu an için) Phillips Eğrisi
Muhasebe=Diğer stoklar hesabı-stok değer düşüklüğü karşılığı hesabı
    5 Eylül
Mikro İktisat=Z.Dinler-Aksak rekabet piyasaları
Makro İktisat=DAS ve DAD modellerinde para,maliye politikaları(tabi bu da bitmedi.Bu konuya kitap bittikten sonra çalışacağım.)
    6 Eylül
Mikro İktisat=Z.Dinler-Monopol piyasası
Makro İktisat=E.Ünsal-Açık ekonomide toplam planlanan harcama ve hasıla
Muhasebe=Verilen sipariş avansları hesabı
İngilizce=Araştırmalarım sonucu erken kelime ezberlemeye başlamanın ingilizce için atılan önemli adımlardan biri olduğunu öğrendim ve kelime ezberlemeye başladım.Ahmet Akın'ın Vocabulary in Context kitabında kelime ve okuma alıştırmaları var.İlk olarak konu için kelimeleri ezberlemekten başladım.Bir de okumanın gelişmesi için Reader At Work kitabını önerenler çoğunlukta, tabi ben de düşünüyorum bu kitabı.Ne zamandır adını duyuyordum.
    7 Eylül
Mikro İktisat=Z.Dinler- Çift monopol,monopson piyasası,iki yanlı monopol
Makro İktisat=E.Ünsal- Açık ekonomide planlanan harcama ve hasıla, devalüasyon etkileri, J eğrisi
Muhasebe=Gelecek aylara ait giderler, gelir tahakkukları,KDV hesaplarının bir kısmı
   8 Eylül
Mikro İktisat=Z.Dinler- Monopolcü rekabet piyasası
Makro İktisat=E.Ünsal- IS-LM-BP modeli
Muhasebe=İhtiyaç yay.- Genel muhasebenin temel ilkeleri ve cevaplı testin çözümü

    İhtiyaç'ın muhasebe kitabına bugün başından itibaren başladım.Bu kitabı bitirdikten sonra Orhan Sevilengül muhasebesini de mutlaka bitireceğim.O benim bitirilmesi gerekli kitaplarımdan biri.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder