20 Nisan 2013 Cumartesi

Sonuç:) -Güncel-

   Merhaba arkadaşlar, çalışmalarımın sonucunda ne olduğunu,atanıp atanmadığımı merak ediyorsunuz biliyorum.Girdiğim sınavları detaylı olarak yazmak istiyorum.Ama biraz toparlamaya ihtiyacım var.O yüzden şimdilik sadece sonucu yazacağım.Ayrıntıları daha sonra ekleyeceğim inşallah..

   8-9 Aralık 2012 tarihinde yazılı kısmına, 27 Mart 2013 tarihinde sözlü kısmına girdiğim Defterdarlık Uzman Yardımcılığı sınavını kazandım.Şu an güvenlik soruşturmasının başlatılmasını bekliyorum.Daha sonra Ankara'da 3 aylık bir eğitim olacak.Daha sonra ise başarı sırasına göre görev yerleri için tercih yapılacak.

   Hiç ummadığım bir sınavı kazanmış olmam kısmetin nereden geleceğinin belli olmayacağını bana yine göstermiş oldu.Hiçbir zaman vazgeçmedim ve sonunda da hayırlısının olduğuna inanıyorum.Hep "Sabrın sonu selamettir." dedim ve artık sabrın sonu selametmiş diyorum.Emekler karşılığını er ya da geç bir gün mutlaka buluyor.Ne kadar yorulursanız yorulun,gücünüz ne kadar bitmiş olsa da dayanın..O dayandığınız nokta size mutlu sonu getirecek olan yerdir..

  Ayrıntılarla tekrar görüşmek dileğiylee :))

 EK SONUÇ:)
 Defterdarlık Uzman Yardımcılığının eğitim sürecindeyken yapılan 7 Eylül 2013 tarihindeki Vergi Müfettiş Yardımcılığı sınavının yazılı ve sözlü kısmını başarıyla tamamladım. Bu ek kısım sonucu biraz değiştirdi sanırım. Umutlarınızın hiç sönmemesi dileğiyle.. Tekrar tekrar söylüyorum. Asla ama asla vazgeçmeyin!.

6 yorum:

  1. şuan işyerindeyim ve yorumlarının neredeyse hepsini okudum diyebilirim.
    Belkide herkesin her iş için yapmak isteyip de bir türlü zaman ayıramadığı yapamadığı yapmadığı bir sabırla bütün olan biteni okuyucularına aktarmışsın.
    ben okudum çok etkilendim. vallahi eve gidip ders çalışasım geldi.

    bilgiler için teşekkürler. başarıların için tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ayırıp okuduğunuz için ben teşekkür ederim. Umarım ders çalışmanıza biraz olsun katkıda bulunabilmişimdir. İyi çalışmalar..

      Sil


































  2. Merhaba ÖZLEM ben senın formdan eski bir takipçinim hatırlarmısın bilmem.
    ben bu yıl bır sebebten ötürü yds ye gıremedım ve halıyle moral bozukluguyla bırlıkte tam olarak kpss de istediğim çalışmayaı sergıleyemedım cunku bılıyordum 90 kusur puanım hesaplanmayacaktı bende bu durumdan yararlanıp askere gıtmeye karar verdım ve agust gıbı gıdıp ocak ortasında geleceğim.şimdi sorum şu;benim için askerden sonra kalan 5.5 aylık sure yeterli olur mu? derslerde her konudan orta düzeyde sayılırım(alan+gk-gy) fakat sende bılıyorsun ki bu yıl gk-gy bıraz formatını değiştirdi bu sanırım hiç iyi olmadığı kanaatindeyim çünkü zaman kısıtı altında zihin ne kadar açık olabılırkı o mantık sorularını çözebilsin.tüm bu sebeblerden dolayı endişe duyuyorum ve inan elimdeki tek sermaye olan umudumu yitirmekten korkuyorum bu arada askerden geldıgımde yaş 30 olcak.
    özlem senden ricam tüm bu anlattıklarım paralelinde nacizane önerilerini almak istıyorum inan söyleyeceğin herşey benım ıcın son derece önem taşıyacak bundan ötürü senden yardım istiyorum..
    şimdiden çok teşşekkür eder ve ömür boyu mutlu olmanı diliyorum....
    mustafa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mustafa YDS durumu için çok üzüldüm.ÖSYM'nin değiştirdiği sistemle bu şekilde mağdur olan çok arkadaşımız var maalesef.. Üzücü bir durum ama olacağı varmış diyelim. Sınava 5,5 ay kala sıkı bir şekilde hazırlanmak tabii ki de yeterli olur.Ama o zamanı çok iyi değerlendirmen lazım ki konuları toparlayıp sınava hazır olabilesin. Umudunu da kaybetme.Çünkü insanın bir şeyler başarmasını sağlayan tek şey odur.Sen kendine güven,içini rahat tut.Umut edersen, kendine inanırsan başarırsın.Bundan şüphen olmasın bence.Karamsarlık bir başladı mı içini hızla sarar.Buna sakın izin verme!

      Sil
  3. merhaba ben bu yıl mezun oldum ve kpss konusunda fazlaca korkuları olan biriym. 1 yıl çok iyi bir şekilde hazırlanmayı planladm fakat çok önemli bir sorunum war GY GK rüm oldukça zayıf o yüzden alana yönelemiyorum.GK-GY zayıf olduğu için alan dershanesine gitmeyede korkuyorum açıkçası ikisini bir arada götüremeyebilirim diye.Bende Mustafa gibi senden yardım istiyorum GY-GK alanda nekadar etkili oluyor onu bile tam bilmiyorum lütfen düşüncelerini paylaşabilirmisin hayatında başarılar.

    YanıtlaSil
  4. GK-GY dersleri tabii ki de önemli.Alan dersleriyle beraber ikisini de dengede tutmak lazım.Gk-Gy ortalama bir şey olsun alan yüksek olsun.Ben bunu tercih ederim.Sadece gk-gy için korku içinde olmak size bir yarar sağlamayacaktır.O yüzden biraz da alan dersleri için korksanız iyi olur.Azimle çalışın o size yetecektir.

    YanıtlaSil