10 Ocak 2012 Salı

Muhasebe

      Merhaba arkadaşlar, bloga yine biraz ara verdim sanırım ama çalışmalar yoğun olunca bloga girme imkanım da pek olmuyor.Bu aralar neler yapıyorum onları yazmak istiyorum sizlere:
      Son 1 haftadır muhasebe çalışıyorum.İlk sefer çalıştığımda gelir tablosu hesapları konusunu bitirip muhasebeyi bırakmıştım.1 hafta önce konulara baştan başladım.Konuları bitirdikçe Ferhat Yıldız'dan soruları çözdüm.Çok verimli olduğunu söyleyebilirim.Hesaplar baya bir oturdu kafamda şimdi ilk sefere göre çok daha rahat çözebiliyorum soruları.Bugün kısa ve uzun vadeli kaynaklar hesap gruplarını bitirip yine F.Yıldız'dan soruları çözdüm.Muhasebeye 1 hafta daha ayırmayı planlıyorum ama kalan muhasebe kısımlarını daha önce hiç çalışmadığım için biraz uzun sürebilir.
     Muhasebenin haricinde her gün 1'er saat tarih,coğrafya,türkçe testleri çözüyorum.Biraz daha çözdükten sonra bunları 2 günde bir şeklinde değiştireceğim.Vatandalıkta konu çalışmalarım henüz bitmedi.O yüzden bu derse her gün yaklaşık 2 saat ayırıyorum.GK-GY'nin konularını da tamamlamaya az kalmış oluyor böylece.
Bir de ek olarak maliye konuları unutmamak için çalıştığım kitabı her gün 20-25 sayfa olmak üzere okuyorum. Bu da verimli oluyor, hiç değilse tekrar yapacağımda unutmamış olurum.Hepsi aklımda kalmış olur.

    Şimdilik çalışma notlarım bu kadar.Tekrar görüşmek üzere, hoşça kalın, iyi çalışmalar:)

 Ek(16 Ocak 2012): Muhasebeyi standartlar konusu haricindeki tüm konuları bitirdim ve tabii ki de konularda ilerlerken Ferhat Yıldız kitabını da.Böylece muhasebeye 15 gün ayırmış oldum ve tam da istediğim sonuca ulaştım.Azmin sonu zaferdir,azimliyseniz kazanırsınız;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder